Internetový marketing zvolené společnosti – Bc. Monika Martínková
Bc. Monika Martínková
Master's thesis
Internetový marketing zvolené společnosti
Internet marketing of the selected company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá internetovým marketingem zvolené společnosti, která podniká v oblasti informačních technologií. Cílem práce je vyhodnocení současné strategie internetového marketingu španělské společnosti Ubiquads, zejména jejího produktu Yarr TV a navržení vhodných inovací. Vyhodnocení strategie probíhá na základě SWOT analýzy, analýzy konkurence, webové analytiky a analyzování efektivnosti …moreAbstract:
The diploma thesis deals with Internet marketing of a selected company which operates in the field of information technology. The aim of the thesis is to evaluate the current internet marketing strategy of a Spanish company Ubiquads, especially its Yarr TV product, and to propose suitable innovations. The strategy evaluation is based on the SWOT analysis, competition analysis, web analytics and analyzation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARTÍNKOVÁ, Monika. \textit{Internetový marketing zvolené společnosti}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/be45a9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Komunikační mix internetového obchodu v České Republice
Patrik Gunda -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Komunikační mix podniku DHL IT Services internetová interná a externá komunikácia
Milena Chomová -
Komunikační mix vybrané firmy
Anna Dvořáková -
Výběr média pro komunikační mix
Jana Zelená -
Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
Martin Gazdík -
Komunikační mix a jeho uplatnění v realitní kanceláři
Martin Pokorný
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights