Ing. Petr Hasala

Diplomová práce

Inovace a zvýšení efektivnosti marketingového programu malé firmy

Innovation and efectiveness increase of marketing programme for small company
Anotace:
Změny, nové metody a způsoby uplatnění marketingu ve třetím tisíciletí. Analýza marketingového mixu u vybrané firmy. Návrh nového a efektivnějšího marketingového programu. Aplikace inovovaného marketingového programu a jeho zhodnocení.
Abstract:
Changes, new methods and ways of using marketing in the third millennium. Marketing mix analysis at a selected company. Proposal of new and more effective marketing programme. Innovated marketing programme application and its evaluation.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
  • Vedoucí: Ing. Dita Kabelková
  • Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management