Bc. Hana Husáková

Master's thesis

Marketingová strategie stavební firmy

Marketing strategy of construction company
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Marketingová strategie stavební firmy“ je analyzovat stávající situaci ve společnosti XYZ s.r.o. a navrhnout marketingovou strategii na další období. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. První část je tvořena teoretickým přehledem problému tvorby marketingové strategie, popisem marketingového mixu a jeho prvků. Druhá, praktická část je zaměřena na analýzu …more
Abstract:
The subject of the thesis titled “Marketing strategy of construction company” is to analyze present situation in XYZ s. r. o. company and suggest long-term marketing strategy. The thesis is divided into two parts – theoretical and practical. The first part comprises a theoretical overview of marketing strategy creation subject, description of marketing mix and its components. The second part aims at …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 9. 2009
  • Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta