Marketingová strategie stavební firmy – Bc. Hana Husáková
Bc. Hana Husáková
Master's thesis
Marketingová strategie stavební firmy
Marketing strategy of construction company
Anotácia:
Předmětem diplomové práce „Marketingová strategie stavební firmy“ je analyzovat stávající situaci ve společnosti XYZ s.r.o. a navrhnout marketingovou strategii na další období. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. První část je tvořena teoretickým přehledem problému tvorby marketingové strategie, popisem marketingového mixu a jeho prvků. Druhá, praktická část je zaměřena na analýzu …viacAbstract:
The subject of the thesis titled “Marketing strategy of construction company” is to analyze present situation in XYZ s. r. o. company and suggest long-term marketing strategy. The thesis is divided into two parts – theoretical and practical. The first part comprises a theoretical overview of marketing strategy creation subject, description of marketing mix and its components. The second part aims at …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/se067/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2009
- Vedúci: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.
Darina Krystýnová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ