Marketingový plán společensko-zábavního podniku specializovaného na francouzskou gastronomii a kulturu – Adriana ZELENÁ
Adriana ZELENÁ
Bachelor's thesis
Marketingový plán společensko-zábavního podniku specializovaného na francouzskou gastronomii a kulturu
Marketing plan for a social and entertainment company specialising in French gastronomy and culture
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingového plánu nově vznikajícího společensko-zábavního podniku specializovaného na francouzskou gastronomii a kulturu, jenž vstoupí na trh v Humpolci. Toto téma jsem zvolila zejména proto, že bych ráda pozvedla kulturu kaváren. Dalšími důvody jsou zájem o gastronomii a marketing. Kvalifikační práce se skládá ze dvou hlavních částí. Teoretická část je vytvořena …moreAbstract:
The bachelor thesis is focused on the creation of a marketing plan for a new social-entertainment enterprise specialized in French gastronomy and culture, which will enter the market in Humpolec. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part is consists of literary research and methodology. Firstly, I learned literature based on marketing, food service, coffee, and wine. In this part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2023
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Roman Švec, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZELENÁ, Adriana. \textit{Marketingový plán společensko-zábavního podniku specializovaného na francouzskou gastronomii a kulturu}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Arts. 2023. Available from: https://theses.cz/id/bedd80/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZELENÁ, Adriana. Marketingový plán společensko-zábavního podniku specializovaného na francouzskou gastronomii a kulturu. České Budějovice, 2023. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Filozofická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
French Language for European and International Trade / French Language for European and International Trade
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Bulánová, L.
10/5/2023