Marketingový plán společensko-zábavního podniku specializovaného na francouzskou gastronomii a kulturu – Adriana ZELENÁ
Adriana ZELENÁ
Bakalářská práce
Marketingový plán společensko-zábavního podniku specializovaného na francouzskou gastronomii a kulturu
Marketing plan for a social and entertainment company specialising in French gastronomy and culture
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingového plánu nově vznikajícího společensko-zábavního podniku specializovaného na francouzskou gastronomii a kulturu, jenž vstoupí na trh v Humpolci. Toto téma jsem zvolila zejména proto, že bych ráda pozvedla kulturu kaváren. Dalšími důvody jsou zájem o gastronomii a marketing. Kvalifikační práce se skládá ze dvou hlavních částí. Teoretická část je vytvořena …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the creation of a marketing plan for a new social-entertainment enterprise specialized in French gastronomy and culture, which will enter the market in Humpolec. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part is consists of literary research and methodology. Firstly, I learned literature based on marketing, food service, coffee, and wine. In this part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Roman Švec, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZELENÁ, Adriana. \textit{Marketingový plán společensko-zábavního podniku specializovaného na francouzskou gastronomii a kulturu}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Filozofická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/bedd80/.
Jak správně citovat práci
ZELENÁ, Adriana. Marketingový plán společensko-zábavního podniku specializovaného na francouzskou gastronomii a kulturu. České Budějovice, 2023. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Filozofická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Francouzský jazyk pro evropský a mezinárodní obchod / Francouzský jazyk pro evropský a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Bulánová, L.
10. 5. 2023