Ovlivňování dosahu příspěvků se sociální tématikou na Facebooku firmy, která se věnuje zaměstnávání OZP – Pavla Lustyková
Pavla Lustyková
Bakalářská práce
Ovlivňování dosahu příspěvků se sociální tématikou na Facebooku firmy, která se věnuje zaměstnávání OZP
Influencing the Impact of Social Issues on Facebook of a Company That Is Involved in the Employment of Disabled People
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou prezentace konkrétního integračního sociálního pod-niku, jeho komunikace hlavního tématu zaměstnávání osob se zdravotním znevýhodněním a vhodných forem pro ovlivňování dosahu příspěvků v sociálních sítích. Teoretická část poskytuje základní orientaci v oboru integračního sociálního podnikání a zaměstnávání osob se sníženou pracovní schopností a vybrané sociální sítě …víceAbstract:
This Bachelor thesis is concentrating on an analysis of a presentation for a specific Integra-ted Social Company, his comunication of the main topic, which is, employment of people with any health disability and use of forums for influencing the reach of posts on social media. The theoretical part offers basic orientation around the field of Integrated Social Compa-nies and their effort in employing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LUSTYKOVÁ, Pavla. \textit{Ovlivňování dosahu příspěvků se sociální tématikou na Facebooku firmy, která se věnuje zaměstnávání OZP}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/bfg6ii/.
Jak správně citovat práci
Lustyková, Pavla. Ovlivňování dosahu příspěvků se sociální tématikou na Facebooku firmy, která se věnuje zaměstnávání OZP. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sociální marketing v cestovním ruchu - analýza regionu
Richard Kubus -
Sociální marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
Bára Procházková -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Tomáš Plíhal -
Marketing kulturních a sociálních institucí
Monika Urbanová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Michaela Křehlíková -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Patologický jev - Alkohol u řidičů motorových vozidel a sociální marketing
Jana Ljapinová -
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir