Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image – Bc. Martin Červený
Bc. Martin Červený
Master's thesis
Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image
Corporate Social Responsibility and its Impact on Corporate Image
Abstract:
Diplomová práce je zaměřená na společenskou odpovědnost firmy a její dopad na firemní image. Diplomová práce je rozdělená na tři části: teoretickou, praktickou a projektovou. V teoretické části jsou ucelené teoretické podklady k tématu zaměřené na společenskou odpovědnost firem, firemní image a výzkumné metody. V praktické části práce je popsána základní charakteristika společnosti IKEA, která je předmětem …moreAbstract:
The following diploma thesis focuses on corporate social responsibility and its impact on corporate image. The thesis is divided into three parts: theoretical, practical and project sections. The theoretical part consists of a comprehensive theoretical background focusing on the level of social responsibility in companies, their corporate image, and research meth-ods. The practical part describes the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Mgr. Olga Jurášková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČERVENÝ, Martin. \textit{Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2017. Available from: https://theses.cz/id/bflhlo/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Červený, Martin. Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vliv UN Guiding Principles on Business and Human Rights na chování obchodních společností
Veronika Hermanová -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost vybraného podniku s důrazem na lidské zdroje v cestovním ruchu
Lukáš Hanzal -
Společenská odpovědnost nadnárodních společností působících na českém trhu s důrazem na lidský kapitál
Martin Štefl -
Společenská odpovědnost ve vybraném odvětví (vhodná oblast cestovního ruchu) s důrazem na lidský kapitál
Magdaléna Škrábalová -
Společenská odpovědnost managementu hotelnictví se zaměřením na lidské zdroje
Petr Jendrejčák -
Podniková etika při řízení lidských zdrojů/Business ethics in human
Karolína Kahounová -
User-centered map visualization of career growth
Markéta Kučerová