Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image – Bc. Martin Červený
Bc. Martin Červený
Master's thesis
Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image
Corporate Social Responsibility and its Impact on Corporate Image
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřená na společenskou odpovědnost firmy a její dopad na firemní image. Diplomová práce je rozdělená na tři části: teoretickou, praktickou a projektovou. V teoretické části jsou ucelené teoretické podklady k tématu zaměřené na společenskou odpovědnost firem, firemní image a výzkumné metody. V praktické části práce je popsána základní charakteristika společnosti IKEA, která je předmětem …viacAbstract:
The following diploma thesis focuses on corporate social responsibility and its impact on corporate image. The thesis is divided into three parts: theoretical, practical and project sections. The theoretical part consists of a comprehensive theoretical background focusing on the level of social responsibility in companies, their corporate image, and research meth-ods. The practical part describes the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Červený, Martin. Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Vliv UN Guiding Principles on Business and Human Rights na chování obchodních společností
Veronika Hermanová -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost vybraného podniku s důrazem na lidské zdroje v cestovním ruchu
Lukáš Hanzal -
Společenská odpovědnost nadnárodních společností působících na českém trhu s důrazem na lidský kapitál
Martin Štefl -
Společenská odpovědnost ve vybraném odvětví (vhodná oblast cestovního ruchu) s důrazem na lidský kapitál
Magdaléna Škrábalová -
Podniková etika při řízení lidských zdrojů/Business ethics in human
Karolína Kahounová -
User-centered map visualization of career growth
Markéta Kučerová -
Firemní identita, image, kultura
Klára Sovová