Specifické poruchy učení u adolescentů se sluchovým postižením – Tereza HUMENÍKOVÁ
Tereza HUMENÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Specifické poruchy učení u adolescentů se sluchovým postižením
Specific Learning Disabilities of adolescents with impaired hearing
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá výskytem a projevy specifických poruch učení u adolescentů se sluchovým postižením. Cílem její výzkumné části je především zjistit, jak se diagnostikují SPU v kombinaci se sluchovým postižením, a snažit se analyzovat vzdělávání a způsoby podpory u žáků s touto kombinací postižení. Použili jsme metody kvalitativního výzkumu, a výsledky prezentovaly formou čtyř kazuistik. Pouze …moreAbstract:
The Bachelor thesis deals with occurence and speeches of specific learning disabilities of adolescents with impaired hearing. The aim of the research part is to find out how to diagnose specific learning disabilities in combination with impaired hearing and to try to analyze education and ways of support for pupils with this combination of disbailities. We used qualitative research methods and presented …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Josef Kundrát, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HUMENÍKOVÁ, Tereza. Specifické poruchy učení u adolescentů se sluchovým postižením. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / -Cj-Ps Bc
Theses on a related topic
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ