Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku – Bc. Tereza Šíslová
Bc. Tereza Šíslová
Bakalářská práce
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Anotace:
Tato bakalářská práce představuje návrh, jak si správně udržovat zákazníky v podniku, a jak s nimi manipulovat. Cílem práce je provést audit systému práce se zákazníky ve vybraném podniku a přinést návrhy na jeho zefektivnění. Více zákazníků se jeví jako klíčový bod úspěchu. Řízení vztahů se zákazníky se dá také nazývat zkratkou – CRM (Customer Relationship Management), v českém překladu: „řízení vztahů …víceAbstract:
My bachelor´s thesis is about suggestion how to rightly keep customers in the given company and how to manipulate with them. The aim of the thesis is to carry an audit out in a system of working with customers in the given company and bring its proposals for its streamlining. Majority of customers appear to be the crucial point of success. Direction of relationships with customers is usually called …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/tkozo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jakub Hořický
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
The Effect of Social Media Marketing on Customer Relationships
Romina Cheraghalizadeh -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM (Customer Relationship Management) jako konkurenční výhoda organizace.
Ondřej Kubáček -
Porovnání nástrojů CRM pro malé a střední podniky s cílem jejich implementace
Jakub Till -
CRM systém v Auto Hruška s.r.o.
Michaela Ferencová -
Uplatnění trendových nástrojů marketingové komunikace v CRM podniku medisap s.r.o.
Adam Psota -
Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi
Barbora Vitkajová -
Digital maturity level and success in customer acquisition - Strategic impulses for staying competitve through potentials in customer profiling - a study in the oil and gas industry
Dominique Ellen Michaela Futterer