Bc. Tereza Šíslová

Bachelor's thesis

Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku

Abstract:
Tato bakalářská práce představuje návrh, jak si správně udržovat zákazníky v podniku, a jak s nimi manipulovat. Cílem práce je provést audit systému práce se zákazníky ve vybraném podniku a přinést návrhy na jeho zefektivnění. Více zákazníků se jeví jako klíčový bod úspěchu. Řízení vztahů se zákazníky se dá také nazývat zkratkou – CRM (Customer Relationship Management), v českém překladu: „řízení vztahů …more
Abstract:
My bachelor´s thesis is about suggestion how to rightly keep customers in the given company and how to manipulate with them. The aim of the thesis is to carry an audit out in a system of working with customers in the given company and bring its proposals for its streamlining. Majority of customers appear to be the crucial point of success. Direction of relationships with customers is usually called …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jakub Hořický

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích