Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku – Bc. Tereza Šíslová
Bc. Tereza Šíslová
Bachelor's thesis
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Abstract:
Tato bakalářská práce představuje návrh, jak si správně udržovat zákazníky v podniku, a jak s nimi manipulovat. Cílem práce je provést audit systému práce se zákazníky ve vybraném podniku a přinést návrhy na jeho zefektivnění. Více zákazníků se jeví jako klíčový bod úspěchu. Řízení vztahů se zákazníky se dá také nazývat zkratkou – CRM (Customer Relationship Management), v českém překladu: „řízení vztahů …moreAbstract:
My bachelor´s thesis is about suggestion how to rightly keep customers in the given company and how to manipulate with them. The aim of the thesis is to carry an audit out in a system of working with customers in the given company and bring its proposals for its streamlining. Majority of customers appear to be the crucial point of success. Direction of relationships with customers is usually called …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/tkozo/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D.
- Reader: Ing. Jakub Hořický
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
The Effect of Social Media Marketing on Customer Relationships
Romina Cheraghalizadeh -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM (Customer Relationship Management) jako konkurenční výhoda organizace.
Ondřej Kubáček -
Porovnání nástrojů CRM pro malé a střední podniky s cílem jejich implementace
Jakub Till -
CRM systém v Auto Hruška s.r.o.
Michaela Ferencová -
Uplatnění trendových nástrojů marketingové komunikace v CRM podniku medisap s.r.o.
Adam Psota -
Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi
Barbora Vitkajová -
Přínos systému CRM v marketingovém řízení podniku
Lenka Němcová