Marketingová komunikace vybrané organizace – Bc. Vladimír Polášek
Bc. Vladimír Polášek
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybrané organizace
Marketing communication of a selected organization
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení marketingové komunikace organizace Ponature s.r.o. s cílem navržení možných zlepšení v této oblasti. K dosažení stanoveného cíle jsou využita data sekundární z dostupných zdrojů a data primární získaná marketingovým průzkumem. První kapitola práce se věnuje teoretickým východiskům marketingu a marketingové komunikace s důrazem na marketingový komunikační …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on evaluating the marketing communication of the organization Ponature s.r.o. with the aim of proposing possible improvements in this area. Secondary data from available sources and primary data obtained through a marketing survey are used to achieve the stated objective. The first chapter of the thesis deals with the theoretical background of marketing and marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/l26iw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tereza Ikášová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková