Marketingový mix hotelu Kempa – Bc. Kateřina Hamplová
Bc. Kateřina Hamplová
Bachelor's thesis
Marketingový mix hotelu Kempa
Marketing mix of the hotel Kempa
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení marketingového mixu hotelu Kempa a na základě dotazníkového šetření následné doporučení k optimalizaci jeho služeb. V teoretické části práce jsou charakterizovány služby v marketingu, jejich podstata a jednotlivé prvky rozšířeného marketingového mixu ve službách. V následující kapitole je vybraný hotel představen a blíže popsán. Praktická část práce obsahuje analýzu …viacAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the marketing mix of the Kempa hotel and, based on a questionnaire survey, a subsequent recommendation to optimize its services. The theoretical part of the thesis characterizes services in marketing, their essence and individual elements of the extended marketing mix in services. In the following chapter, the selected hotel is introduced and described …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/bi0kq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2021
- Vedúci: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Marketingový výzkum - online dotazování vs. osobní dotazování
Kateřina Čejková -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Online marketing zaměřený na věkovou skupinu 50+.
Miroslav Solařík -
Analýza chování spotřebitele na online trhu stříbrných šperků
Julie Václavíková -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková