Reprezentativní řízení (v rámci právní úpravy kolektivní ochrany práv) – Bohdana PAGÁČOVÁ
Bohdana PAGÁČOVÁ
Diplomová práce
Reprezentativní řízení (v rámci právní úpravy kolektivní ochrany práv)
Representative proceedings (within the legislation of collective protection of rights)
Anotace:
Diplomová práce se zabývá jedním z druhů řízení na kolektivní ochranu práv, a sice reprezentativním řízením. Příznačným pro tento typ řízení je, že reprezentant jako žalobce podává žalobu za skupinu osob, které ovšem v samotném řízení přímo ani nepřímo nefigurují. Cílem diplomové práce je vytvořit ucelený náhled na reprezentativní řízení, kdy jsou rozebrána jednotlivá specifika tohoto řízení, a také …víceAbstract:
This diploma thesis deals with one of the types of proceedings on collective protection of rights, that is the representative proceedings. It is typical for this type of proceedings that a representative as a plaintiff files an action for a group of persons who, however, do not appear directly or indirectly in the proceedings themselves. The aim of the thesis is to create a comprehensive view on representative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: JUDr. Klára Hamuľáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAGÁČOVÁ, Bohdana. Reprezentativní řízení (v rámci právní úpravy kolektivní ochrany práv). Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Právnická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Právnická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Inkluze žáků se zdravotním postižením na malotřídních školách a na 1.stupni ZŠ - srovnání školního roku 2006/2007 a 2015/2016.
Danuše Kupková -
L O O K I N G F O R - ČLOVĚK - VIZUÁLNÍ OTISK DOBY Člověk, osobnost, vliv, popularita, zobecnění.... Projekt Looking zaměřuji na analýzu, bádání a realizaci oděvů kolekce, která čistě vychází z krušnohorského prostředí a soustřeďuje se na jedince, krajinu a místo. Jsme součástí prostoru, jenž se stal za mnoho posledních let prázdným prostorem, který těžko hledá vlastní tvář a identitu. Prostor severních Čech je specifickým prostorem, jehož přítomnost je silně ovlivněna jeho minulostí. Destinace severních Čech byla v minulosti centrem textilního a oděvního průmyslu, většina továren byla zrušena a bohužel nepřežila novou dobu. Projekt Looking hledá v minulosti řemeslnou tvorbu, na kterou se pozapomnělo, a přístupy tisku na materiál desén. Tyto přístupy modernizuje, aktualizuje a s využitím současných technologií znovu objevuje a představuje veřejnosti. Smyslem je navázat na neznámé tradice, na prostor, který jsme získali a ke kterému hledáme stále cestu a cit.
Jan LÖBL -
Rotačně nanášené Er\hindex{3+} a Er\hindex{3+}/Yb\hindex{3+} dopované tenké vrstvy GeS\dindex{2} a (GeS\dindex{2})\dindex{80}(Ga\dindex{2}S\dindex{3})\dindex{10}(Sb\dindex{2}S\dindex{3})\dindex{10}
Tomáš Halík -
Vedení účetnictví podle zákona o volbě prezidenta republiky pro volební kampaň v letech 2017 / 2018 a jeho srovnání s pravidly pro kampaň z let 2012 /2013 a s pravidly ostatních středoevropských zemí
Pavel Galuška -
Finanční analýza společností Bonatrans Group a.s. a Viadrus a.s.
Libor Kellner -
Strukturní charakterizace proteinů interagujících s vnitřně neuspořádaným mykobakteriálním iniciačním faktorem transkripce Sigma-A a mikrotubulární vazebnou bílkovinou 2c
Subhash Narasimhan -
Analýza a komparace české a rakouské bytové politiky v letech 2009–2018 a jejich efekty na trhy s bydlením v Praze a ve Vídni
Daniel Herko -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva