Jan Hájíček

Bachelor's thesis

Analýza mediální strategie Díky, že můžem – Korzo Národní

Analysis of the Media Strategy of Díky, že můžem – Korzo Národní
Abstract:
Bakalářská práce si klade za cíl popsat a vyhodnotit mediální strategii pouličních oslav státního svátku 17. listopadu Díky, že můžem - Korzo národní a najít vhodná řešení ke zvýšení její efektivity. V teoretické části práce popisuje základní pojmy mediální komunikace, prostředí neziskových organizací a možnosti jejich media relations a mediální prezentace. Praktická část práce je zaměřena na samotnou …more
Abstract:
The thesis aims to evaluate the media strategy of street celebrations of November 17th called Díky, že můžem - Korzo národní and to find suitable solutions ehich would help to increase its effectiveness. Theoretical part describes basic concepts of media communication, the environment of non-profit organizations and the possibilities of their public relations and presentation in media. The practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 11. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2017
  • Supervisor: Mario Kubaš
  • Reader: Barbara Hucková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/70308