Bc. Jaroslav Neubauer

Master's thesis

Návrh využití umělé inteligence v marketingové komunikaci

Artificial Intelligence in Marketing Communication
Abstract:
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití umělé inteligence v marketingové komunikaci. V teoretické části popisuje vybrané historické milníky umělé inteligence jako samostatné vědy, následně ve spojení s marketingovou komunikací, typy umělé inteligence a metody měření spokojenosti. Praktická část je věnována měření spokojenosti na sociálních sítích u firmy O2 Czech Republic, a. s. Spokojenost je …more
Abstract:
The thesis deals with the possibilities of using artificial intelligence in marketing communication. The theoretical part describes selected historical milestones of artificial intelligence as a separate science, followed by its connection with marketing communication, types of artificial intelligence, and methods of measuring satisfaction. The practical part is dedicated to measuring satisfaction …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Neubauer, Jaroslav. Návrh využití umělé inteligence v marketingové komunikaci. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications