Návrh využití umělé inteligence v marketingové komunikaci – Bc. Jaroslav Neubauer
Bc. Jaroslav Neubauer
Master's thesis
Návrh využití umělé inteligence v marketingové komunikaci
Artificial Intelligence in Marketing Communication
Abstract:
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití umělé inteligence v marketingové komunikaci. V teoretické části popisuje vybrané historické milníky umělé inteligence jako samostatné vědy, následně ve spojení s marketingovou komunikací, typy umělé inteligence a metody měření spokojenosti. Praktická část je věnována měření spokojenosti na sociálních sítích u firmy O2 Czech Republic, a. s. Spokojenost je …moreAbstract:
The thesis deals with the possibilities of using artificial intelligence in marketing communication. The theoretical part describes selected historical milestones of artificial intelligence as a separate science, followed by its connection with marketing communication, types of artificial intelligence, and methods of measuring satisfaction. The practical part is dedicated to measuring satisfaction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEUBAUER, Jaroslav. \textit{Návrh využití umělé inteligence v marketingové komunikaci}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/biu8y1/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Neubauer, Jaroslav. Návrh využití umělé inteligence v marketingové komunikaci. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace čajovny Rynek v Třinci
Klára Haratková -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Marketingová komunikace banky Unicredit
Veronika Sívková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Rudolf Hanusek -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Denisa Kronusová -
Online marketingová komunikace restaurace
Derlichová Derlichová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová