Bc. Miloslav TICHÝ

Diplomová práce

Návrh komunikační strategie firmy HEINZ - ELEKTRO s.r.o.

Proposal of marketing communication strategy of the HEINZ - ELEKTRO s.r.o.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie firmy HEINZ - ELEKTRO s.r.o. Firma poskytuje elektromontážní služby v Olomouci a okolí. Cílem je navrhnout taková komunikační řešení, o kterých se domnívám, že z firmy udělají lídra na trhu v jejich geografickém působišti. Práce obsahuje několik analýz prostředí firmy včetně konkurence. Návrh komunikační strategie v projektové části vychází …více
Abstract:
This thesis deals with the proposal of communication strategy for the company HEINZ - ELEKTRO s.r.o. The company provides electro installation services in the Olomouc city and its surroundings. The aim is to propose a marketing communication solution, which I think will make the company as a market leader in their geographic place of work. Thesis contains several analyzes of the company environment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2012
Zveřejnit od: 13. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TICHÝ, Miloslav. Návrh komunikační strategie firmy HEINZ - ELEKTRO s.r.o.. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe