Návrh komunikační strategie firmy HEINZ - ELEKTRO s.r.o. – Bc. Miloslav TICHÝ
Bc. Miloslav TICHÝ
Diplomová práce
Návrh komunikační strategie firmy HEINZ - ELEKTRO s.r.o.
Proposal of marketing communication strategy of the HEINZ - ELEKTRO s.r.o.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikační strategie firmy HEINZ - ELEKTRO s.r.o. Firma poskytuje elektromontážní služby v Olomouci a okolí. Cílem je navrhnout taková komunikační řešení, o kterých se domnívám, že z firmy udělají lídra na trhu v jejich geografickém působišti. Práce obsahuje několik analýz prostředí firmy včetně konkurence. Návrh komunikační strategie v projektové části vychází …víceAbstract:
This thesis deals with the proposal of communication strategy for the company HEINZ - ELEKTRO s.r.o. The company provides electro installation services in the Olomouc city and its surroundings. The aim is to propose a marketing communication solution, which I think will make the company as a market leader in their geographic place of work. Thesis contains several analyzes of the company environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2012
Zveřejnit od: 13. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TICHÝ, Miloslav. Návrh komunikační strategie firmy HEINZ - ELEKTRO s.r.o.. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková