Corporate Identity Akademie věd ČR – Ivo Svejkovský
Ivo Svejkovský
Disertační práce
Corporate Identity Akademie věd ČR
Corporate identity of the Academy of Sciences of the CR
Anotace:
Disertační práce se zabývá problematikou corporate identity Akademie věd ČR (AV ČR). Prostřednictvím sekundárních a primárních kvalitativních a kvantitativních výzkumů je analyzována corporate identity AV ČR v interním i externím prostředí instituce, v evropském prostoru obecně a také v komparaci s Velkou Británií. Hlavním cílem disertační práce je návrh modelu corporate identity Akademie věd České …víceAbstract:
The dissertation deals with the issue of the corporate identity of the Academy of Sciences of the CR (ASCR). Through secondary and primary qualitative and quantitative research projects, the corporate identity of the ASCR is analysed in the internal and external milieus of the institution, in the European Area generally and also in comparison with Great Britain. The main aim of the dissertation is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 3. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34241
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2013
- Vedoucí: Jana Boučková
- Oponent: Gustav Tomek, Helena Horáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34241
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Model institucionální integrace vědecko-výzkumného ústavu
Ivo Vincenc -
Vizuální identita kulturní instituce
Beatrix Křížová -
New types of media and its influence on corporate communication
Nikita Filonov -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová