Návrh komunikačního mixu sportovního centra – Bc. Dominik Hude
Bc. Dominik Hude
Bakalářská práce
Návrh komunikačního mixu sportovního centra
Communication mix design for a sports center
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vystupováním florbalového klubu Hornets Brno nejen uvnitř klubu, ale také jeho sebeprezentace navenek. Ve své práci jsem se snažil popsat, co to je komunikační mix a jaké jsou jeho prvky. V praktické části jsem se pomocí dotazníkového šetření snažil zjistit, jak se podle hráčů, rodičů a funkcionářů prezentuje klub ve svém okolí a co by se na jeho prezentaci dalo zlepšit …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the representation of the Hornets Brno floorball club not only within the club, but also how the club presents itself to the outside world. In my work, I tried to describe what a communication mix is and what its elements are. In the practical part, I used a questionnaire survey to find out how the club is perceived by play-ers, parents, and officials in its surroundings …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ltton/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 2. 2024
- Vedoucí: Ing. Jan Florian, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Adam Kyselica
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková