Občanské sdružení z hlediska marketingové komunikace – Ing. Lucie Radvanovská
Ing. Lucie Radvanovská
Bachelor's thesis
Občanské sdružení z hlediska marketingové komunikace
Civic Association in Terms of Marketing Communication
Abstract:
Bakalářská práce se skládá z několika částí. První část je zaměřena na teorii. Zde uvádím, proč jsem si toto téma vybrala, co mě k tomu vedlo a co vše je s tím spojené. Dále rozvádím pojmy, které jsou obsaženy v názvu, jako je marketing, marketingová komunikace, občanské sdružení, sport jako takový, ale i tenis, který je vodítkem k aplikační části. V této části se zaobírám konkrétním sdružením. Hlavní …moreAbstract:
The bachelor thesis consists of several parts. The first part focuses on the theory. Here's why I have chosen it, what led me to do it and what is connected with it. Furthermore, I enlarge the concepts contained in the title, such as marketing, marketing communications, civic associations, such as sports, but also tennis, which is a guide to the application part. This part focuses on a particular association …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/t4o17/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Martina Sedláková
- Reader: Ing. Alena Kvapilová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Podpora prodeje v rámci ON Trade marketingu
Karolína Kostková -
Soutěž a zážitek v podpoře prodeje - sportovní marketing
Petra Fejfarová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace ve společnosti Alpine Pro
Pavlína Petrová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Přímý marketing, podpora prodeje
Pavel Zteiskar -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Monika Kopečná