Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží) – Ing. Petra Sinkulová
Ing. Petra Sinkulová
Bakalářská práce
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Anotace:
Tématem této práce je podpora prodeje jako nástroje integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu. Součástí práce je část teoretická a praktická. Hlavním cílem je zde analýza nástrojů podpory prodeje ve společnosti Stock Plzeň v jednotlivých segmentech. Teoretická část se zabývá integrovanou marketingovou komunikací, komunikačním mixem a podstatou jednotlivých nástrojů. Dále …víceAbstract:
The theme of this thesis is the sales promotion as a tool of the integrated marketing communication, in a selected company, in the business sector. The thesis has two basic parts- theoretical and practical. The main objective is the analysis of sales support tools in the company Stock in the individual segments. The theoretical part deals with the integrated marketing communication, communication mix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l3szl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SINKULOVÁ, Petra. \textit{Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v~sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/bk72lu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Lenka Machková -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Denisa Kronusová -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.
Lucie Zajdáková -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Kateřina Formanová