Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží) – Ing. Petra Sinkulová
Ing. Petra Sinkulová
Bachelor's thesis
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Abstract:
Tématem této práce je podpora prodeje jako nástroje integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu. Součástí práce je část teoretická a praktická. Hlavním cílem je zde analýza nástrojů podpory prodeje ve společnosti Stock Plzeň v jednotlivých segmentech. Teoretická část se zabývá integrovanou marketingovou komunikací, komunikačním mixem a podstatou jednotlivých nástrojů. Dále …moreAbstract:
The theme of this thesis is the sales promotion as a tool of the integrated marketing communication, in a selected company, in the business sector. The thesis has two basic parts- theoretical and practical. The main objective is the analysis of sales support tools in the company Stock in the individual segments. The theoretical part deals with the integrated marketing communication, communication mix …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/l3szl/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SINKULOVÁ, Petra. \textit{Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v~sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/bk72lu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
Lenka Machková -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Denisa Kronusová -
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.
Lucie Zajdáková -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Kateřina Formanová