Integrated Marketing Communication within the Events Industry – Daryna Kosse
Daryna Kosse
Diplomová práce
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Anotace:
Abstrakty Tato práce popisuje integrovanou marketingovou komunikaci v B2B Event Industry včetně podstaty integrované marketingové komunikace, zvláštností jejich využití v B2B Event Industry. Na příkladu organizace BCF Group s.r.o. jsou zvýrazněny problémy s využíváním marketingové komunikace organizací, které jsou součástí průmyslu. V důsledku analýzy marketingových aktivit společnosti byla prokázána …víceAbstract:
This thesis describes integrated marketing communications in B2B Event Industry including the essence of integrated marketing communications, peculiarities of their using in B2B Event Industry. The problems of using marketing communications by organizations that are part of the industry are highlighted on the example of the organization BCF Group s.r.o. As a result of the analysis of the company's …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n18q9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. David Mareš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Integrated marketing communications of selected company Club Prague
Petra Chovancová -
Integrated Marketing Communication and Company’s Business Plan
Tatiana Runtova -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
Integrated Marketing Communication and its implications
Ekaterina Buchukuri -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller