Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o. – Bc. Monika Bubílková
Bc. Monika Bubílková
Master's thesis
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Increase of competitiveness of MAPE FINANCE Corporation Ltd.
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na zvýšení konkurenceschopnosti finanční korporace cestou posouzení silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb podniku na základě metod strategické analýzy. Teoretická část je věnována rešerši odborné literatury, preferovány jsou aktuální poznatky z oblasti analýz. Výsledky analýz jsou převedeny do křížové matice SWOT, ze které vyplývá konkurenční jádro, které je následně …viacAbstract:
Diploma thesis is focused on increasing the competitiveness of financial corporation through assessment of the strengths, weaknesses, opportunities and threats using the methods of strategic analysis. The theoretical part is devoted to literature search, the current findings of field analyzes are preferred. Results of the analyzes are transferred into cross SWOT matrix which shows the competitive core …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/ye3zb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
- Vedúci: Ing. Nina Bočková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Radek Molák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
LYFT company’s business expansion to Central Europe
Subhan Hashimov