Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu – Bc. Veronika Hradecká
Bc. Veronika Hradecká
Bachelor's thesis
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Marketing communication mix of the selected company or the product
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zejména problematikou projektování marketingového komunikačního mixu vybraného podniku. Oborovým teoretickým rámcem je koncept marketingového mixu a mixu marketingové komunikace tak, jak jej popisuje příslušná oborová odborná literatura, tedy jako koncept 4P (4C) a schéma mixu nástrojů. Vlastním konkrétním praktickým cílem práce je návrh a souhrn marketingových komunikačních …moreAbstract:
Bachelor work deals in particular problems of designing of marketing communication mix of selected company. Branch theory is the concept of the marketing mix and marketing communication mix, as it describes the relevant sectoral literature, that is, as the concept of 4P (4C) scheme and mix of tools. Own specific practical goal is to proposal a summary of the marketing communication activities SolarInvest …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/b3c75/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova