Špecifiká B2B marketingovej komunikácie v strojárenstve – Patrícia Kalatová
Patrícia Kalatová
Bakalářská práce
Špecifiká B2B marketingovej komunikácie v strojárenstve
Anotace:
Predmetom bakalárskej práce je definovať špecifiká B2B marketingovej komuniká-cie v strojárenstve. Cieľom je analyzovať nástroje komunikačného mixu vybraného podniku s dôrazom na ich účinnosť v podniku. Prvá časť práce spracováva teoretic-ké východiská marketingovej komunikácie na B2B trhu a popisuje jednotlivé ná-stroje marketingovej komunikácie na tomto trhu. Druhá časť obsahuje analýzy ná-strojov …víceAbstract:
The goal of the bachelor thesis is to define Specifics of B2B Marketing Communi-cation in Mechanical Engineering. The aim is to analyse the communication mix tools of the selected company with an emphasis on their effectiveness in the company. The first part of the thesis deals with the theoretical basis of marketing communication on the B2B market and describes individual tools of marketing communication …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KALATOVÁ, Patrícia. \textit{Špecifiká B2B marketingovej komunikácie v strojárenstve}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/bm9u32/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program:
Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Marketing malých a středních podniků
Matej Čekovský -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketing communication of the company operating in B2B market
Yulia Shkuratova