Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje – Bc. Petr Podařil
Bc. Petr Podařil
Master's thesis
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
A proposal of marketing activities for sales support and increasing sales
Abstract:
Tématem diplomové práce je návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje. Vybranou společností, pro kterou bude návrh zpracován, je společnost Staropramen. Práce využívá teoretických poznatků v oblastech marketingové komunikace, řízení vztahů se zákazníky, segmentace a analýz vnějšího a vnitřního prostředí. Cílem práce je posouzení postavení společnosti na pivním trhu, zhodnocení současných …moreAbstract:
The topic of the diploma thesis is the proposal of marketing activities to support and increase sales. The selected company for which the proposal will be prepared is the brewery Staropramen. The diploma thesis uses theoretical knowledge in the areas of marketing communication, customer relationship management, segmentation and analysis of both external and internal environment. The aim of the thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qopys/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová