Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje – Bc. Petr Podařil
Bc. Petr Podařil
Master's thesis
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
A proposal of marketing activities for sales support and increasing sales
Anotácia:
Tématem diplomové práce je návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje. Vybranou společností, pro kterou bude návrh zpracován, je společnost Staropramen. Práce využívá teoretických poznatků v oblastech marketingové komunikace, řízení vztahů se zákazníky, segmentace a analýz vnějšího a vnitřního prostředí. Cílem práce je posouzení postavení společnosti na pivním trhu, zhodnocení současných …viacAbstract:
The topic of the diploma thesis is the proposal of marketing activities to support and increase sales. The selected company for which the proposal will be prepared is the brewery Staropramen. The diploma thesis uses theoretical knowledge in the areas of marketing communication, customer relationship management, segmentation and analysis of both external and internal environment. The aim of the thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qopys/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
- Vedúci: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová