Rodina, škola a dítě s ADHD syndromem – Dita JANALÍKOVÁ
Dita JANALÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Rodina, škola a dítě s ADHD syndromem
Hyperaktivita
Family, school and a child with Atention hyperactivity disorder
Anotácia:
V dnešní době se velmi často setkáváme ve společnosti s dětmi, které se určitým způsobem odlišují od ostatních, jsou živější, neposedí, zvládnout udělat během chvilky i několik aktivit a také svým chováním často ruší okolí. Odborná diagnóza tyto děti nazývá hyperaktivními. Tato práce může prospět všem těm, kteří se s hyperaktivitou setkali, ať již přímo v praxi, jako asistenti pedagogů anebo těm, kteří …viacAbstract:
Today, we meet very often in the company of children, which are in some way different from the other, are livelier, sits, to manage to do during the moments and a few activities, and also his behaviour often disturbs the area. Support the diagnosis of these children called hyperactive. This work can benefit all those who met with hyperactivity, whether directly in practice, as assistants to teachers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2013
Zverejniť od: 13. 11. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Petra Sobková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANALÍKOVÁ, Dita. Rodina, škola a dítě s ADHD syndromem. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Cyrilometodějská teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.11.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 11. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Cyrilometodějská teologická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Sts Cyril and Methodius Faculty of TheologyBachelor programme / odbor:
Pedagogy / Social Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Pedagogická komunikace a interakce ve třídách s asistentem pedagoga
Jana Haldová -
Pedagogická komunikace a interakce ve třídách s asistentem pedagoga
Iva Ulichová
Názov
Vložil
Vložené
Práva