Inovace marketingové strategie kosmetického salonu Karoli – Eliška Kubálková
Eliška Kubálková
Bachelor's thesis
Inovace marketingové strategie kosmetického salonu Karoli
Innovation of the marketing strategy of the beauty salon Karoli
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá inovací marketingové strategie kosmetického salonu Karoli, který se nachází v malém městě, Kostelec nad Černými lesy, v okrese Praha-východ. V teoretické části práce jsou vysvětleny a porovnány teoretické poznatky k danému tématu týkající se inovace marketingové strategie. Praktická část práce se zabývá představením kosmetického salonu Karoli, PEST analýzou, Porterovou …viacAbstract:
This thesis deals with the innovation of the marketing strategy of the Karoli beauty salon, located in a small town, Kostelec nad Černými lesy, in the Prague-East district. The theoretical part of the thesis explains and compares the theoretical knowledge on the topic concerning the innovation of marketing strategy. The practical part of the thesis deals with the introduction of Karoli beauty salon …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93741
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2024
- Vedúci: Jan Mareš
- Oponent: Oleh Kosťuk
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93741
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Marketingová komunikace v prostředí startupu mezinárodního filmového festivalu
Irina Gorbik -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Milan Vítek Kulikowski -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková