Anna Kaplanová

Bakalářská práce

Plán marketingového kvalitativního výzkumu pro konkrétní organizaci

Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je vytvoření plánu marketingového kvalitativního výzkumu pro konkrétní projekt. Teoretická část mapuje základní pojmy problematiky marketingového výzkumu a jeho procesu. Praktická část analyzuje dva již uskutečněné projekty marketingového výzkumu. Na základě těchto výzkumů jsem vytvořila plán kvalitativního marketingového výzkumu pro třetí projekt, který obsahuje všechny dílčí …více
Abstract:
The aim of my thesis is to create the plan of the marketing qualitative research for the specif-ic project. The theoretical part describes the basic concepts of marketing research issues and processes. The practical part analyzes the two projects of marketing research that are already accomplished. Based on these researches, I created the plan of the marketing qualitative research for the third project …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor: http://theses.cz/id/bnt52i/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2017

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

České vysoké učení technické v Praze

Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management