Marketingová strategie hotelu OSVIT – Bc. Eliška Brejšová
Bc. Eliška Brejšová
Diplomová práce
Marketingová strategie hotelu OSVIT
Hotel OSVIT Marketing Strategy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá navržením marketingové strategie hotelu OSVIT v Mladé Boleslavi. Hotel bude otevírat restauraci, která bude kromě běžného denního menu nabízet i bezlepkovou stravu. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zpracována na základě literární rešerše relevantní odborné literatury s cílem poskytnout teoretický a metodologický přehled zkoumané problematiky. Empirická …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the design of the marketing strategy of the OSVIT hotel in Mladá Boleslav. The hotel will open a restaurant that will offer gluten-free food in addition to the regular daily menu. The thesis is divided into two parts. The theoretical part is based on a literature review of relevant literature in order to provide a theoretical and methodological overview of the researched …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Chalupová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák -
Analýza vnitřního a vnějšího prostředí organizace a její využití ve strategickém plánování
Pavel Vávra -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Pavla Zamykalová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová analýza Společnosti Franze Kafky
Helena Poulová -
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Pavel Vošalík
Název
Vložil
Vloženo
Práva