Marketing Mix of the Hotel "U Lišky" – Bc. Anastassiya Issakova
Bc. Anastassiya Issakova
Bakalářská práce
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anotace:
Cíl touto práce je analyzovat a zhodnotit 7P marketingový mix hotelu "U lišky" a navrhnout budoucí zlepšení. Autor si vybral právě toto téma, protože ji zajímá vliv marketingu na výrobku a jak to může být proměněn na něco nového a mnohem přínosnější jak pro spotřebitele a organizaci.Výzkumná metoda, která byla vybrána pro tuto práci byl rozhovor s generálním ředitelem hotelu "U Lišky" Jitkou Podpěrovou …víceAbstract:
The aim of the work is to analyze and evaluate the 7P's marketing mix of the hotel "U Lišky" and suggest future improvements. Author has chosen exactly this topic, because she is interested in the influence of marketing on the product and how it can be transfigured to something new and much more beneficial for both consumer and organization. The research method that has been chosen for this work was …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/10467/vsh_b_a3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2015
- Vedoucí: Ing. Stanislava Belešová, PhD.
- Oponent: M.A. Donna Dvorak
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ISSAKOVA, Anastassiya. \textit{Marketing Mix of the Hotel ''U Lišky''}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/bol6ow/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.
Darina Krystýnová -
A Marketing Mix Analysis of a Selected Company
Vojtěch Doležal -
A Marketing Mix Analysis for a Czech Fitness Centre
Taťána Tellerová -
A Marketing Mix Analysis of DV Buddy in Order to Increase Competitiveness
Michal Bém -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva