Naratívna analýza "divnosti" vo filmoch Yorgosa Lanthimosa – Bc. Katarína BUDAJOVÁ
Bc. Katarína BUDAJOVÁ
Diplomová práce
Naratívna analýza "divnosti" vo filmoch Yorgosa Lanthimosa
Narrative analysis of weirdness in the films of Yorgos Lanthimos
Anotace:
Predmemom práce je grécky režisér Yorgos Lanthimos a netradičnosť jeho filmografie. S použitím naratológie Seymoura Chatmana ako základnej metodológie sa práca snaží identifikovať, kde sa v jednotlivých filmoch jeho špecifický ,prístup ukazuje najvýraznejšie. Na základe piatich analických kapitol sa s pomocou aplikovania konkrétnych zložiek naratívu, ako ich vo svojej metóde naratológie popisuje Chatman …víceAbstract:
The main subject of my thesis is Greek director Yorgos Lanthimos and his non-traditional filmography. With the use of narratology defined by Seymour Chatman as the methodological approach, the thesis is trying to identify where exactly in the narrative lies the director's specific approach to filmmaking. On the basis of five analytical chapters, the method of narratology, as defined by Chatman, is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Veronika Klusáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BUDAJOVÁ, Katarína. Naratívna analýza "divnosti" vo filmoch Yorgosa Lanthimosa. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Teorie a dějiny divadla, filmu a masmédií / Filmová, divadelní, televizní a rozhlasová studia
Práce na příbuzné téma
-
Studio Hrdinů a jeho divák, divák a jeho Studio Hrdinů
Tobiáš Waller -
Dítě – plnohodnotný divák: Inscenační tvorba Divadla Polárka pro děti od narození do pěti let
Petra Antlová -
Když nejde divák do divadla, musí divadlo k divákovi
Jakub Müller -
Instituce a divák: Faktory ovlivňující divácký prožitek umění v kontextu současných institucí
Karina Kottová -
Dětský divák a specifika jeho vnímání divadelního jazyka
Anna Ročková -
Divák v (hyper)prostoru: O možnostech performativního diváctví
Anna Chrtková -
Divák v centre pozornosti: práca s publikom súčasného tanca vo vybraných kultúrnych organizáciách
Miroslava Kobrtková -
Divák jako aktér
Lumíra Přichystalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva