Firemní blog jako marketingový nástroj – Mgr. Petra Lustigová
Mgr. Petra Lustigová
Diplomová práce
Firemní blog jako marketingový nástroj
Corporate blog as a marketing tool
Anotace:
Cílem diplomové práce je představit fenomén firemních blogů jako marketingového nástroje. V teoretické části jsou představeny definice firemních blogů, jejich historie, stručný nástin světového kontextu doplněný o konkrétní nejznámější a nejvýznamnější příklady firemních blogů, a to jak ze světa, tak z České republiky. Praktická část diplomové práce je pojata jako případová studie dvou konkrétních …víceAbstract:
The aim of this thesis is to introduce the phenomenon of corporate blogs as a marketing tool. The theoretical part represents the definitions of corporate blogs, their history and a brief outline of the global context including the most known and the most significant examples of corporate blogs, both from the world and from the Czech Republic. The practical part of the thesis is a case study of two …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n79u7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2017
- Vedoucí: Mgr. Simona Juračková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Filip Hrůza
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing Focused on Google Adwords and Facebook - Eshop Yapko.cz Case Study
Duc Hoang Do -
Online marketing vybrané firmy
Tomáš Hloušek -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Online marketing analytics tools
Daria Schmidt -
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Využití Google Analytics pro zlepšení výkonnosti internetového e-shopu
Matouš Bahník -
Nástroje pro Big Data Analytics
Marek Miloš