Analýza reklamní kampaně produktu Kofola – Veronika Kubovčíková
Veronika Kubovčíková
Bakalářská práce
Analýza reklamní kampaně produktu Kofola
The advertising campaign of Kofola
Anotace:
Práce pojednává o reklamní kampani produktu Kofola. Snaží se zodpovědět základní otázky: Kdo je a kdo není konzumentem Kofoly? Jaký je vztah dotazovaných k reklamním kampaním společnosti Kofola a proc zaujímají zrovna tento postoj? Jsou reklamní kampaně Kofoly známé pro konzumenty i nekonzumenty Kofoly? Jsou reklamní kampaně Kofoly důvodem k nákupu tohoto produktu? Veškeré závěry jsou vyvozeny na základě …víceAbstract:
This thesis is about advertising campaing of Kofola. It answers the questions: Who is the consumer of Kofola and who isn't? Do people like the advertising campaings of Kofola? Do consumers and non-consumers know the advertising campaings of Kofola? Do people buy the product Kofola thanks to the advertising campaings? All findings are deduced from the questionary survey.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/9770
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2009
- Vedoucí: Olga Horová
- Oponent: Filip Engel
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/9770
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová