Vizuální styl a marketingové strategie pro Český svaz pozemního hokeje – Adéla Jelenová
Adéla Jelenová
Bachelor's thesis
Vizuální styl a marketingové strategie pro Český svaz pozemního hokeje
Visual style and marketing strategies for field hockey federation
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením nového vizuálního stylu pro již fungující sport pozemní hokej. Nejprve popisuje současný vizuální i marketingový stav tohoto sportu v České republice. Následně porovnává vizuální i propagační fungování pozemního hokeje v jiných zemích a také analyzuje jiné sporty v České republice. V praktické části je prezentace mých návrhů na lepší (nejen vizuální) komunikaci …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the creation of a new visual style for the already functioning field hockey sport. At first, describes the visual and marketing state of the sport in the Czech Republic. Then compares the visual and promotional functioning of other countries of field hockey in the country and also analyses other sports in the Czech Republic. In practical terms, there's a presentation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2021
- Supervisor: Mgr. Tomáš Roreček
- Reader: Martin Charvát
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JELENOVÁ, Adéla. \textit{Vizuální styl a~marketingové strategie pro Český svaz pozemního hokeje}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2021. Available from: https://theses.cz/id/bplcnh/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / field / specializace:
Visual and Literary Arts / Visual arts / Graphic and media design
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Grafický design zpravodajství České televize v kontextu mediální konvergence (produktová práce)
Vít Zemčík -
Grafický design a Petr Babák
Kateřina Nováčková -
Obalový design a jednotný vizuální styl značky Cider Bohemia
Dominika Hynková -
Vizuální styl festivalu Zlin Design Week
Diana Randjaková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights