Ing. Ladislav Hraník

Bachelor's thesis

Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jeho souvislost s řízením vztahů se zákazníky

Identification of the needs, requirements and expectations of customers and its relationships with customer relationship management
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zdůraznit, jak důležitá je v současné době identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jeho souvislost s řízením vztahů se zákazníky. Vztah se zákazníkem a jednotlivé fáze vztahu jsou v práci popsány a vysvětlena jejich důležitost. Práce klade důraz na důslednou analýzu a segmentaci v prostředí B2B. Práce vystihuje předprodejní, prodejní a poprodejní proces v souvislosti …more
Abstract:
The aim of this work is to emphasize how important it is nowadays identifying needs, requirements and expectations of customers and its relationship with customer relationship management. The relationship with the customer and the individual stages of a relationship is described in the work and explained their importance. The work emphasizes the meaning of analysis and segmentation in B2B environment …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní