Bc. Lucie Žaludková, DiS.

Master's thesis

Návrh marketingové strategie

Marketing Strategy Proposal
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tvorbou návrhu marketingové strategie Vinařství Janoušek. Teoretická část práce popisuje základní pojmy jako je marketingová strategie, marketingový mix a charakterizuje analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, které jsou aplikovány v analytické části práce. Výsledkem použitých analýz je vymezení aktuálního stavu podniku. Na základě výsledku analýz jsou sestaveny v návrhové …more
Abstract:
Diploma work is related to generation of proposal of marketing strategy viticulture Janoušek. Theory part of work describes fundamental terms as marketing strategy, marketing mixture and defines analyses of internal and external environment which are applied in analytic part of work. As a result of applied analyses, there is determined current status of the company. Based on the results of the analyzes …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2020
  • Supervisor: Ing. David Král, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Monika Slezáková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STING