Bc. Lucie Žaludková, DiS.
Master's thesis
Návrh marketingové strategie
Marketing Strategy Proposal
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tvorbou návrhu marketingové strategie Vinařství Janoušek. Teoretická část práce popisuje základní pojmy jako je marketingová strategie, marketingový mix a charakterizuje analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, které jsou aplikovány v analytické části práce. Výsledkem použitých analýz je vymezení aktuálního stavu podniku. Na základě výsledku analýz jsou sestaveny v návrhové …moreAbstract:
Diploma work is related to generation of proposal of marketing strategy viticulture Janoušek. Theory part of work describes fundamental terms as marketing strategy, marketing mixture and defines analyses of internal and external environment which are applied in analytic part of work. As a result of applied analyses, there is determined current status of the company. Based on the results of the analyzes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2020
Identifier:
https://is.sting.cz/th/bvfvl/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2020
- Supervisor: Ing. David Král, Ph.D.
- Reader: Mgr. Monika Slezáková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AKADEMIE STINGSTING ACADEMY
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové strategie firmy Livingston Electronic Services, s.r.o.
Romana Čejková -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Electronic Marketing in Small and Medium Business
Tugba Bozkurtová -
Marketingové strategie elektronické hudby v Praze
Barbora Ulrychová -
Systémy E-commerce a jejich bezpečnost.
Malika Zakrina -
Vliv e-commerce na rozvoj MSP se specifikací na obchodní modely
David Vyšín -
Elektronický obchod B2C v České republice
Lucie Bystrianská -
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Lucie Franclová