Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje – Bc. Andrea Vagnerová
Bc. Andrea Vagnerová
Master's thesis
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Marketing communication of theaters with a focus on online communication tools
Abstract:
Cílem předkládané diplomové práce je analýza marketingového komunikačního mixu divadel se zaměřením na identifikaci role online marketingových nástrojů. Teoretická část je doplněna o analytickou a hodnotící část aktuálního stavu marketingové komunikace třinácti krajských divadel na nejvýznamnějších sociálních sítích. Druhou část práce tvoří případová studie, která se věnuje online marketingové komunikační …moreAbstract:
The aim of this thesis is to analyse the marketing communication mix of the theatres with the focus on the identification of the position of online marketing tools. The theoretical part is supplemented by analytical and evaluation part of the current state of marketing communication of thirteen regional theatres on the most significant social networks. The second part of the thesis is a case study …moreKeywords
marketingová komunikace online komunikační nástroje analýza komunikační mix cílová skupina propagace online reklama přímý marketing public relations podpora prodeje sociální sítě sponzoring online marketingová strategie Národní divadlo moravskoslezské marketing communication online communication tools analysis communication mix target group promotion online advertising direct marketing sales promotion social networks sponsorship online marketing strategy
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/xn0ww/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Filip Hrůza, Ph.D.
- Reader: Mgr. Šárka Zahrádková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Upevňování pozice značky Národní divadlo moravskoslezské vůči mladému divákovi
Petra Pifková -
Národní divadlo Moravskoslezské - Rudolf Friml: Rose Marie
Linda Keprtová -
Národní divadlo moravskoslezské po přelomu tisíciletí
Tereza Vojtasíková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Sára Molíková