Návrh marketingové kampaně nového vozu ŠKODA ve firmě BIPEK AUTO KAZAKHSTAN a.s. /BAK/ – Nikolay Gribak
Nikolay Gribak
Bakalářská práce
Návrh marketingové kampaně nového vozu ŠKODA ve firmě BIPEK AUTO KAZAKHSTAN a.s. /BAK/
Proposal of marketing kompany new Skoda company BIPEK AUTO KAZAKHSTAN a.s./BAK/
Anotace:
Bakalářská práce je věnovaná vytvoření návrhu nové marketingové kampaně pro nový vůz společnosti Škoda – Kodiaq. Práce je rozdělená na teoretickou a aplikační části. Jsou v ni popsané základní pojmy marketingu a marketingové komunikace, marketingový a komunikační mix a jejich nástroje, postupy vytvoření marketingových kampaní, atd. Druhá část práce obsahuje SWOT analýzu společnosti BIPEK Auto Kazakhstan …víceAbstract:
Bachelor thesis is devoted to the drafting of a new marketing campaign for a new car company Skoda - Kodiaq. The thesis is divided into theoretical and application parts. It describes the basic definitions of marketing and marketing communications, marketing and communication mix and its tools, techniques of creating marketing campaigns, etc. The second part of the thesis contains SWOT analysis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ivor Krátký, PMP
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingu firmy Bipek Auto Kazakhstan a.s.
Symbat Izbassarova -
Internet jako inzertní médium
Michaela Pařenicová -
Internet a sociální sítě jako nástroje pro současné marketingové kampaně
Lukáš Křenek -
Zhodnocení marketingové strategie společnosti Nike cílené na ženy se zaměřením na internet a sociální sítě
Helena Jochmanová -
E-mailová marketingová kampaň se zaměřením na „ztracený“ segment
Michal Rubeš -
Tvorba efektivních reklamních kampaní na internetu pro malý a střední podnik
Nikolay Yarovoy -
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Marketingová komunikační kampaň firmy CMKarting
Antonín Zoubek
Název
Vložil
Vloženo
Práva