Marketingová komunikace Rodinného pivovaru Bernard a.s. – Anna Racková
Anna Racková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace Rodinného pivovaru Bernard a.s.
Marketing communications of the Family Brewery Bernard, Plc.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením současné marketingové komunikace Rodinného pivovaru Bernard a.s. Zaměřuje se především na veřejné vnímání reklamních kampaní této společnosti a navrhuje možná vylepšení komunikační strategie. Teoretická část vymezuje podstatu marketingové komunikace, její součásti a nové trendy marketingové komunikace. Dále přibližuje psychologii reklamy, etiku reklamy a vnímání …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the evaluation of the current marketing communications of the Family Brewery Bernard, Plc. It focuses primarily on the public perception of the company's advertising campaigns and suggests possible improvements to the communication strategy. The theoretical part defines the essence of marketing communication, its components and new trends in marketing communication. It …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78080
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2019
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Jan Bockstefel
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78080
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Ethics in Marketing: Generational Attitudes towards Sexism in the Czech Republic
Sandra Mateková