Marketingový komunikační mix vybraného hotelu – Viktoriia Cherepkova
Viktoriia Cherepkova
Bachelor's thesis
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Marketing communication mix of the selected hotel
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze marketingového prostředí ve vybraném hotelu. Hlavním cílem práce je prostřednictvím marketingové analýzy a dotazníkového šetření ocenit daný podnik a navrhnout zlepšení. Práce je rozdělena na 3 hlavní části, v první části práce jsou podrobně vysvětleny marketingové pojmy, marketingový mix, SWOT analýza, 4P, 7P, reklama. Druhá část práce je zaměřena na samotnou …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of the marketing environment in a selected hotel. The main objective of the thesis is to evaluate the business and suggest improvements through marketing analysis and questionnaire survey. The thesis is divided into three main parts. In the first part of the thesis marketing concepts, marketing mix, SWOT analysis, 4P, 7P, and advertising are explained in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/lr9qo/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2023
- Supervisor: Mgr. Tomáš Jeřábek, Ph.D.
- Reader: Ing. Katarína Mrkvová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHEREPKOVA, Viktoriia. \textit{Marketingový komunikační mix vybraného hotelu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2023. Available from: https://theses.cz/id/bsrsoq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková