Viktoriia Cherepkova

Bakalářská práce

Marketingový komunikační mix vybraného hotelu

Marketing communication mix of the selected hotel
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze marketingového prostředí ve vybraném hotelu. Hlavním cílem práce je prostřednictvím marketingové analýzy a dotazníkového šetření ocenit daný podnik a navrhnout zlepšení. Práce je rozdělena na 3 hlavní části, v první části práce jsou podrobně vysvětleny marketingové pojmy, marketingový mix, SWOT analýza, 4P, 7P, reklama. Druhá část práce je zaměřena na samotnou …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of the marketing environment in a selected hotel. The main objective of the thesis is to evaluate the business and suggest improvements through marketing analysis and questionnaire survey. The thesis is divided into three main parts. In the first part of the thesis marketing concepts, marketing mix, SWOT analysis, 4P, 7P, and advertising are explained in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2023
  • Vedoucí: Mgr. Tomáš Jeřábek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Katarína Mrkvová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.