Marketingový komunikační mix vybraného hotelu – Viktoriia Cherepkova
Viktoriia Cherepkova
Bakalářská práce
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Marketing communication mix of the selected hotel
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze marketingového prostředí ve vybraném hotelu. Hlavním cílem práce je prostřednictvím marketingové analýzy a dotazníkového šetření ocenit daný podnik a navrhnout zlepšení. Práce je rozdělena na 3 hlavní části, v první části práce jsou podrobně vysvětleny marketingové pojmy, marketingový mix, SWOT analýza, 4P, 7P, reklama. Druhá část práce je zaměřena na samotnou …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of the marketing environment in a selected hotel. The main objective of the thesis is to evaluate the business and suggest improvements through marketing analysis and questionnaire survey. The thesis is divided into three main parts. In the first part of the thesis marketing concepts, marketing mix, SWOT analysis, 4P, 7P, and advertising are explained in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/lr9qo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2023
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Jeřábek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Katarína Mrkvová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková