Viktoriia Cherepkova

Bachelor's thesis

Marketingový komunikační mix vybraného hotelu

Marketing communication mix of the selected hotel
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje analýze marketingového prostředí ve vybraném hotelu. Hlavním cílem práce je prostřednictvím marketingové analýzy a dotazníkového šetření ocenit daný podnik a navrhnout zlepšení. Práce je rozdělena na 3 hlavní části, v první části práce jsou podrobně vysvětleny marketingové pojmy, marketingový mix, SWOT analýza, 4P, 7P, reklama. Druhá část práce je zaměřena na samotnou …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of the marketing environment in a selected hotel. The main objective of the thesis is to evaluate the business and suggest improvements through marketing analysis and questionnaire survey. The thesis is divided into three main parts. In the first part of the thesis marketing concepts, marketing mix, SWOT analysis, 4P, 7P, and advertising are explained in …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2023
  • Supervisor: Mgr. Tomáš Jeřábek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Katarína Mrkvová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.