Inbound marketing v kontextu tradičních nástrojů internetového marketingu – Ondřej Novotný
Ondřej Novotný
Diplomová práce
Inbound marketing v kontextu tradičních nástrojů internetového marketingu
Inbound marketing in the context of traditional online marketing methods
Anotace:
Diplomová práce má za cíl v první řadě představit inbound marketing jako novou metodu neplacené propagace na internetu a na základě vlastního výzkumu dále zhodnotit jeho vhodnost pro vybrané obory podnikání. Výzkum je proveden na vzorku 69 zkoumaných webů rozdělených do sedmi oborů. Po následném zkoumání zdrojů návštěvnosti a jejich efektivity založené na relativním vyjádření konverzních poměrů je …víceAbstract:
This diploma thesis aims primarily to present inbound marketing as a new method of free propagation on the Internet and on the basis of my own research to further evaluate its suitability for selected business sectors. Research is conducted on a sample of 69 websites divided into seven sectors. After successive investigation of traffic sources and their effectiveness based on the relative expression …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/43431
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2014
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Marcela Zamazalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/43431
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing elektronického obchodu
Michaela Gracíková -
Online marketing sportovního areálu Freestyle Kolbenka
Alexandr Koula -
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Juraj Ondrejka -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Využívání online marketingu v internetových obchodech
Zuzana Nesvadbová -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Content Marketing in small and medium corporation
Hripsime Zohrabyan