Sociální sítě jako marketingový nástroj – Barbora Gorylová
Barbora Gorylová
Bakalářská práce
Sociální sítě jako marketingový nástroj
Social Media as a Marketing Tool
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využíváním sociálních sítí za účelem politického marketingu. Obsahem práce je prozkoumat volební kampaně vybraných politických stran, zacílení na vybrané segmenty trhu, způsob a formu komunikace. Stanoveného cíle je dosaženo analýzou profilů na sociálních sítích. Úvodní teoretická část je věnována pojmům marketing, politický marketing a marketingový mix. Následně budou detailně …víceAbstract:
This thesis deals with the topic of using social media for political marketing. The aim of this paper is to analyse election campaigns of selected political parties, including audience targeting and chosen methods of communication. This intention is achieved by content analysis of relevant social media accounts. The theoretical part of this thesis describes the terms marketing and marketing mix, political …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86398
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
- Vedoucí: Jana Syrovátková
- Oponent: Jakub Novotný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86398
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Volební geografie Těšínska - prezidentské volby a předčasné volby do Poslanecké sněmovny 2013
Zuzana Motyková -
Dopady změn volebních pravidel pro volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky
Libor Poskočil -
Komparace evropských záležitostí ve volebních programech parlamentních politických stran pro volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v roce 2006 a 2013
Kristýna Řačáková -
1. Teoretická část:\nl{}Analýza vizuální komunikace volební kampaně 2013 - předčasné volby do Poslanecké sněmovny ČR\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Czechoslovak\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Kognitivní terapie
Kim Adamjáková -
Vliv volebního systému na stranický systém pro volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky se zaměřením na výsledky voleb v roce 2021
Natálie KELEMENOVÁ -
Volby do zastupitelstev obcí
Tereza Hejdová -
Volby do Parlamentu České republiky
Jan Wernisch -
Volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu Mexika v roce 2018
Petr VOLÁK