Barbora Gorylová

Bakalářská práce

Sociální sítě jako marketingový nástroj

Social Media as a Marketing Tool
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využíváním sociálních sítí za účelem politického marketingu. Obsahem práce je prozkoumat volební kampaně vybraných politických stran, zacílení na vybrané segmenty trhu, způsob a formu komunikace. Stanoveného cíle je dosaženo analýzou profilů na sociálních sítích. Úvodní teoretická část je věnována pojmům marketing, politický marketing a marketingový mix. Následně budou detailně …více
Abstract:
This thesis deals with the topic of using social media for political marketing. The aim of this paper is to analyse election campaigns of selected political parties, including audience targeting and chosen methods of communication. This intention is achieved by content analysis of relevant social media accounts. The theoretical part of this thesis describes the terms marketing and marketing mix, political …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
  • Vedoucí: Jana Syrovátková
  • Oponent: Jakub Novotný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86398